Saturday, February 7, 2009

System.out.println("Who is Benjamin Stephen?")

Benjamin Stephen?? sape tuh

aku pon x tau gak sampai la En. Khairy, cg LAN aku tunjuk video dye kat youtube.

Benjamin Stephen ni berasal dari semenanjung Malaysia dan dia ni seorang y murtad dari Islam.
Antara dakwaan dia tentang Islam ni adalah :
-Malaikat dlm Islam ni takut anjing
-Nabi kite ni gila pompuan, sbb ada isteri y ramai dan membari org Islam kawen sampai empat
-Nabi x dpt tunjukkan jln y lurus sbb baginda sendiri baca surah Al-Fatihah
-Org Islam cium Hajarul Aswad y berbentuk seperti vagina

Macam mana? Nampak sangat y benjamin stephen ni cetek dlm ilmu agama, dakwaan dye tu sume xde alasan y kukuh..kalo malaikat ni takut anjing, maka ramai la org kat dunia ni yang bela anjing boleh hidup selama-lamanya

argh!!! agak panas r hati aku bila dengar ape y dye ckp kat video tuh.., sebagai seorang Islam, aku rase menjadi tanggungjawab aku untuk explain balik dakwaan karut dye tu kat semua org, tp kalo ilmu tu x cukup di dada x boleh nk ckp sesuka ati jugak. So, korang tgk la video ni,..















p/s : sentiasa la mendalami ilmu agama, walau da berilmu mana pon kite, masih byk lagi mende y kite x tau dan ingatlah juga, mencari ilmu itu adalah fardhu ain...

Assalamualaikum

5 comments:

  1. benjamin was a fucked human ever born.. he wanna be a joker but he failed, thats why he make fun of islam.. fuck u la.. dah la mcm pondan.. aku dpt jumpa dia leh la aku lepas geram2 aku.. da lame aku x sepak bola.. sepak telur dia cukup la.. hahahaha

    ReplyDelete
  2. bodohnya mamat nih
    making fun but he failed to do so
    compare ngn mende ntah pape

    ReplyDelete
  3. erm..sori..pd sya, dia ni cukup didikan agama tp otak dia da over limit smpai tsimpol2 akal die..sesat smpi die sndr xsedo yg die tu sesat.,kesian org mcm ni...kalau jlnnye lurus mesti leh jd pemimpin kite...tp tu la,,,mntak djauhkan org camni...

    ReplyDelete
  4. "benjamin was a fucked human ever born.. he wanna be a joker but he failed, thats why he make fun of islam.. fuck u la.. dah la mcm pondan.. aku dpt jumpa dia leh la aku lepas geram2 aku.. da lame aku x sepak bola.. sepak telur dia cukup la.. hahahaha "

    ok good, that how a muslim should act.

    ReplyDelete
  5. begini ke tatacara org muslim??? x sopan langsung!

    ReplyDelete